Н. Михайлов: Целта пред Трейс Груп е да стане голяма европейска компания
Можем да сме малки и рентабилни като си останем в България, но това не е целта ни, заявява мажоритарният собственик на строителния холдинг
13:42 | 06.04.12 г. 7Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![<p>
Проф. д-р инж. Николай Михайлов. <em>Снимка: tracebg.com</em></p>](/media/files/resized/article/360x/ce5/7c80b1508ee2af5a0fc20404b01cfce5-0000132742-article3.jpg)
Проф. д-р инж. Николай Михайлов. Снимка: tracebg.com
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
ЕЦБ очаквано остави лихвите без промяна
-
Европейските компании печелят битката за завръщане в офиса
-
Прогнозният бюджет за общински проекти за 2024 г. достигна 4,5 млрд. лв.
-
Износът на швейцарски часовници спадна рязко през юни
-
Емитентите на спот етер ETF-ите публикуваха потребителските си такси
-
Номинираният за вицепрезидент на Тръмп се противопоставя на военната помощ за Украйна
-
Германската "Леони" затваря завода си за производство на кабели за автомобили в Плевен
-
Китайска компания иска да изгради фабрика в Божурище за 5 млн. евро
-
Неуспешната атака в Харков подсказва, че Русия скоро няма да може да поддържа темпото
-
Икономист: Неравенството доведе 70% от българското население да е с доходи по-ниски от средните
-
"Росатом" продаде активите си в Германия
-
Чуждите инвестиции у нас намаляват с близо 64% към края на май
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
ЕЦБ очаквано остави лихвите без промяна
-
Прогнозният бюджет за общински проекти за 2024 г. достигна 4,5 млрд. лв.
-
Емитентите на спот етер ETF-ите публикуваха потребителските си такси
-
Украйна е започнала нови преговори за преструктуриране на 20 млрд. долара дълг
-
Тази година вече има повече листнати криптовалути на водещи борси, отколкото за цялата 2023 г.
-
ЕБВР е отпуснала втори транш за 5 млн. евро от заема за „Елана Агроредит“
преди 12 години абе нека крадат мом4етата ко толкоз....излизат нови модели бентлита, с класи, яхти феретти, диаманти силиконки се появяват всяка година.....нали трябва ние да им ба4каме за да могат те да ги притежават тези неща отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години В момента Трейс е синоним на некачествено строителство. През последните години няма път, който да са правили, който да не е дал сериозни дефекти много скоро след това. Примери:- Последния лот от магистрала Тракия - Чирпан - Стара Загора и коловозите и пропаданията по него- Пътят Сливен - Казанлък - Калофер - целият участък бе с хиляди кръпки заради пропадания и неравности още преди да го завършат. Така и го оставиха. В момента една година сле това, пътя е като след 5 - 6 години експлоатация... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Аз викам покажете, че може да направите малка и рентабилна компания(защото сега определено не сте рентабилни, давате мизерен дивидент и не подкрепяте акциите си) и чак тогава тръгнете да ставате голям международен мастодонт! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години И моята цел е да стана голям европейски инвеститор, а не мурджо на местно ниво! Но между желания и възможности има страховита разлика! Справка - рекламните намерения на много дружества, когато беше ред да продадат акции на борсата! Тогава намеренията се декларираха като обещания, разбира се, докато се продадат акциите... Айде да не си говорим какво имаме намерение да се случи, а първо да го случим, а после да търсим оценка за това!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Ми нормално да иска да се изнася от държавата, то няма вече подизпълнител КОЙТО да иска да работи с ТРЕЙС.Причината е че не плащат :) това е истината.Тракия горката е назагъба от 1 година.Това г-н Михайлов не е начин да правите бизнес.Ще отидите ще ви бият шамарите ч чужбина и ще се върните.Нямате топки да се преборите качествено на нашия пазар тръгнали сте да се позорите пред света :((( отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Много мечти много приказки а това си е един рисков бизнес и днес може да има договори но какво гарантира, че утре ще спечелят баш те. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Здравейте, анализатори, коменаториКакво бихте предпочели, малка и рентабилна или голяма компания със съответните рискове и ползи по пътя до там? отговор Сигнализирай за неуместен коментар